Přeskočit na obsah, Přeskočit na hlavní navigaci, Přeskočit na nabídku služeb

logo se jménem Jiří Kroužek

Optimalizace obchodní výkonnosti webu

Jen malá část návštěvníků na webu vykoná požadovanou akci – nákup/registraci neboli konverzi. Pomůžu vám, aby jejich procento bylo co nejvyšší. Z webu tak získáte více bez dalších investic do propagace.

Muž vyhodnocující analytická data na monitorech

K čemu je to dobré

Cílem je zvýšit konverzní poměr – procento uživatelů, kteří vykonají požadovanou akci. I malé zlepšení může výrazně ovlivnit zisk.

Výkonnost webu úzce souvisí s PPC reklamou a optimalizací pro vyhledávače – získanou návštěvnost je třeba maximálně využít.

Používané nástroje

K optimalizaci obchodní výkonnosti využívám následující nástroje:

  • Webová analytika – poznání návštěvníků, měření účinnosti reklamy, odhalování slabých míst.
  • A/B testování – měření konverzního poměru různých variant stránek.
  • Uživatelské testování – testování použitelnosti webu se skutečnými uživateli.

Zpracování analýzy

Pokud nejste spokojeni s výsledky svého webu či potřebujete odhalit neefektivní reklamu, je pro vás tato služba vhodná. Nabízím zpracování komplexní analýzy webu s konkrétními doporučeními. Cena je od 5 000 Kč dle rozsahu webu a vašich požadavků.

Služby

Aktuální články

Dynamické inzeráty v PPC

Google AdWords a Seznam Sklik umožňují vytvořit takzvané dynamické inzeráty. Jde o méně známou možnost, díky které můžete psát...

PPC reklama na Slovensku

Možná jste někdy uvažovali o online propagaci zboží/služeb na Slovensku. PPC reklama ve vyhledávači Google je k tomu účelu výborný...

více článků

Připojte se

RSS kanálTwitter

tel: +420 731 413 317
e-mail: posta@jirikrouzek.cz