Přeskočit na obsah, Přeskočit na nabídku služeb

logo se jménem Jiří Kroužek

Články

Krátké články z oblasti internetové reklamy a online marketingu obecně.

Dynamické inzeráty v PPC

Google AdWords a Seznam Sklik umožňují vytvořit takzvané dynamické inzeráty. Jde o méně známou možnost, díky které můžete psát relevantnější reklamy a zvýšit tak efektivitu kampaní.

19. 07. 2012 – Jiří Kroužek

PPC reklama na Slovensku

Možná jste někdy uvažovali o online propagaci zboží/služeb na Slovensku. PPC reklama ve vyhledávači Google je k tomu účelu výborný nástroj.

06. 01. 2012 – Jiří Kroužek

Google AdWords a ochranné známky

Pokud spravujete své reklamní kampaně v systému Google AdWords, určitě jste už narazili na omezení v souvislosti s ohrannými známkami. AdWords je totiž v inzerátech nedovoluje používat. Co praví česká legislativa a jak je toto omezení možné překonat?

09. 10. 2011 – Jiří Kroužek

Seznam posledních kvalitních katalogů

Přínos registrace do internetových katalogů je podle mě v současné době strašně přeceňován. Pokud vám někdo tvrdí, že registrace do 100 a více katalogů má pro web smysl, nevěřte mu.

31. 08. 2011 – Jiří Kroužek

Superlativy na Skliku

Reklamní systém Sklik v červnu umožnil v inzerátech libovolně používat superlativy. Každý se tak rázem může stát nejlevnějším, nejkvalitnějším i nejkrásnějším.

16. 07. 2011 – Jiří Kroužek

Použitelnost jako konkurenční výhoda

Leckteré společnosti a živnostníci investují do svého webu a internetové reklamy nemalé finanční prostředky a často si neuvědomují, že chyby v použitelnosti je mohou přijít hodně draho. Špatně použitelných firemních webů přitom není nikterak málo.

15. 02. 2011 – Jiří Kroužek

České PPC systémy

Na konci září letošního roku ukončil svoji činnost PPC systém AdFox patřící společnosti Centrum. Na českém trhu tak zůstali v poskytování této reklamy tři hlavní hráči a Facebook. Podívejme se, co který nabízí.

07. 11. 2010 – Jiří Kroužek

5 základních chyb v PPC

PPC reklama je stále oblíbenější a dovolit si ji může i malá firma. Nicméně každý reklamní nástroj se dá použít špatně a i v případě PPC to může přijít na dost peněz. Uvádím zde několik chyb, kterých byste se měli při správě vašich kampaní vyvarovat. Pokud s PPC začínáte, je tento článek přesně pro vás.

27. 10. 2010 – Jiří Kroužek

© 2009-2023 Jiří Kroužek, Zpracovávané údaje