Krátké články z oblasti internetové reklamy a online marketingu obecně.
Google AdWords a Seznam Sklik umožňují vytvořit takzvané dynamické inzeráty. Jde o méně známou možnost, díky které můžete psát relevantnější reklamy a zvýšit tak efektivitu kampaní.
19. 07. 2012 – Jiří Kroužek
Možná jste někdy uvažovali o online propagaci zboží/služeb na Slovensku. PPC reklama ve vyhledávači Google je k tomu účelu výborný nástroj.
06. 01. 2012 – Jiří Kroužek
Pokud spravujete své reklamní kampaně v systému Google AdWords, určitě jste už narazili na omezení v souvislosti s ohrannými známkami. AdWords je totiž v inzerátech nedovoluje používat. Co praví česká legislativa a jak je toto omezení možné překonat?
09. 10. 2011 – Jiří Kroužek
Přínos registrace do internetových katalogů je podle mě v současné době strašně přeceňován. Pokud vám někdo tvrdí, že registrace do 100 a více katalogů má pro web smysl, nevěřte mu.
31. 08. 2011 – Jiří Kroužek
Reklamní systém Sklik v červnu umožnil v inzerátech libovolně používat superlativy. Každý se tak rázem může stát nejlevnějším, nejkvalitnějším i nejkrásnějším.
16. 07. 2011 – Jiří Kroužek
Leckteré společnosti a živnostníci investují do svého webu a internetové reklamy nemalé finanční prostředky a často si neuvědomují, že chyby v použitelnosti je mohou přijít hodně draho. Špatně použitelných firemních webů přitom není nikterak málo.
15. 02. 2011 – Jiří Kroužek
Na konci září letošního roku ukončil svoji činnost PPC systém AdFox patřící společnosti Centrum. Na českém trhu tak zůstali v poskytování této reklamy tři hlavní hráči a Facebook. Podívejme se, co který nabízí.
07. 11. 2010 – Jiří Kroužek
PPC reklama je stále oblíbenější a dovolit si ji může i malá firma. Nicméně každý reklamní nástroj se dá použít špatně a i v případě PPC to může přijít na dost peněz. Uvádím zde několik chyb, kterých byste se měli při správě vašich kampaní vyvarovat. Pokud s PPC začínáte, je tento článek přesně pro vás.
27. 10. 2010 – Jiří Kroužek
© 2009-2023 Jiří Kroužek, Zpracovávané údaje